nowy, dobry, ładny NIEDOTYKOWY telefon

• ~hmmm
    31.07.2012, 20:12 | Zgłoś nadużycie

Cześć,

pozukuję niedotykowego telefonu (qwerty może być klaw.). Dobrze żeby to była nokia (ale nie koniecznie). Na rynku jest najwięcej z dotykowym ekranem więc spodziewam się, że raczej lipa będzie. Jak myślicie?

• Krzysztof Sylwerski

A więcej informacji?
    Bo równie dobrze może to być Nokia 100 lub Nokia Asha 302...

• ~hmmm
    08.08.2012, 14:59|Zgłoś nadużycie

-dobry aparat (ok.5 Mpix, ewentualnie 3,2)
    -telefon nie może się zawieszać i powinien szybko chodzić
    -system operacyjny? nie znam się, więc mi aż takiej różnicy nie robi brak Androida czy coś takiego
    -duży ekran
    -wygodne klawisze
    -wytrzymały
    -wygląd też jest ważny, więc nokia 100 odpada na starcie :D (ładny jest Samsung S5610 jak dla mnie, choć nie miałam z nim do czynienia wiele czasu też się nim zainteresowałam...)

Coś więcej potrzebne? Proszę śmiało pisać :)

• Tomasz Słowik

Duży ekran, a jednocześnie niedotykowy się mocno wykluczają, tym bardziej, że ma mieć klawiaturę. Możesz rozwinąć określenie "duży"? Bo jeśli ma mieć dobry aparat, to żeby spełnić Twoje wymagania, trzeba będzie się cofnąć do czasów Nokii N95 i okresu sprzed iPhone'owego bumu. Ashe to raczej nie są telefony najwyższych lotów, a nie liczba megapikseli decyduje o tym czy aparat jest dobry czy zły.

• ~hmmm
    09.08.2012, 10:09|Zgłoś nadużycie

Coś mi się zdaje, że łatwiej znajdę dobry telefon jak dam sobie spokój z tym brakiem dotykowego ekranu...

• krzysiekbit
    krzysiekbit
    09.08.2012, 10:35|Zgłoś nadużycie

Moze jakis sony ericsson. Cedar czy cos podobnego. Robia bardzo dobre zdjecia i sie nie zawieszaja.

-- 

"My Uncle says smoking crack is kinda cool"

• ~Janush
    09.08.2012, 12:23|Zgłoś nadużycie