Samsung Galaxy S3-problem z internetem (wi-fi)-POMOCY

+ rozpocznij nowy wątek
  • Mania25
    04.12.2012, 16:17 | Zgłoś nadużycie

    Mam problem z wi-fi. Jak już połącze się z wybraną przez siebie siecią i próbuje uruchomić internet to wyskakuje mi komunikat "Brak połączenia sieciowego. Nie można połączyć się z internetem. Sprawdź ustawienia połączenia i spróbuj ponownie". Wcześniej wszystko było ok. Komunikat pojawia się od trzech dni. Czy jest ktoś kto wie jak rozwiązać ten problem?

  • krichna334
    krichna334
    04.12.2012, 16:28|Zgłoś nadużycie

    Jaki android? 4.0 czy 4.1? Ja zrobilbym hard reset a jak nie pomoze przeinstalowal soft.

  • Marcinwawa
    Marcinwawa
    04.12.2012, 16:56|Zgłoś nadużycie

    moim zdaniem wystarczy wejsc w menadzer aplikacji pozniej wszystkie BadgeProvider wyczysc dane i wylacz i wlacz tel i powino byc po problemie..

  • Mania25
    Mania25
    04.12.2012, 16:58|Zgłoś nadużycie

    Wersja systemu Android 4.0.4.
    A z czego może wynikać taki problem z połączeniem się z internetem poprzez wi-fi?

  • Mania25
    Mania25
    04.12.2012, 17:02|Zgłoś nadużycie

    Marcinwawa
    moim zdaniem wystarczy wejsc w menadzer aplikacji pozniej wszystkie BadgeProvider wyczysc dane i wylacz i wlacz tel i powino byc po problemie..

    Ok, a za odpowiedzialny jest BadgeProvider?

  • xPavlo
    xPavlo
    05.12.2012, 13:21|Zgłoś nadużycie

    a próbowałeś w różnych miejscach się połączyć ? ja kiedyś w domu nie mogłem wi-fi połączyć i po prostu jak wyłączyłem i włączyłem router to mi pomogło

  • Bartek_grey
    Bartek_grey
    26.02.2013, 18:00|Zgłoś nadużycie

    Witam,mam podobny problem,robilem remont i odłączyłem ruter na 2-3 dni,po remoncie podłączyłem wszystko i łączy mnie z wi-fi ale nie mam internetu i wyskakuje mi info."internet niedostepny z wybranego punktu dostepu wi-fi,zmienic siec?"

  • ~Gamer
    28.02.2013, 18:28|Zgłoś nadużycie

    Po wyczyszczeniu Badgeprovider u mnie problem z internetem po wifi znikł, stokrotne dzięki :D

  • ~daniel85
    14.03.2013, 17:58|Zgłoś nadużycie| wpis edytowany

    mam podobny problem. Po wyszukaniu sieci wi-fi i wprowadzeniu hasła pojawia sie komunikat odnośnie znalezionej sieci: Wyłączono, zabezpieczona przy uzyciu WEP i drugi komunikat na zmiane z pierwszym: pobieranie adresu IP.Dodam że telefon jest nowy nigdy wczesniej nie uzywany. Pomóżcie

  • ~zgredus
    11.05.2013, 18:14|Zgłoś nadużycie

    1. Nalezy dodac MAC adres telefonu do listy urzadzen w routerze i przypisac mu IP na sztywno.

    2. W opcjach w telefonie podczas podlaczania wybrac ZAAWANSOWANE i zmienic DHCP na sztywne ustawienia IP.
    Podac bramke routera i przypisany wczesniej numer IP.

    3. Powinno dzialac.

  • ~draber
    22.07.2013, 21:52|Zgłoś nadużycie

    Mnie pomogło coś takiego- w trybie klawiatury do wyboru numeru wprowadzamy *#0011# tel wchodzi w tryb serwisowy dalej lewy klawisz nawigacyjny rozwija menu i wybieramy na dole WIFI, jak sie otworzy menu ustawień wyłączamy WIFI power save mode - musi być "Wył." i powrót z trybu serwisowego prawym nawigacyjnym. To powinno rozwiązać problem definitywnie

  • ~paulina
    31.08.2013, 18:06|Zgłoś nadużycie

    ~zgredus
    1. Nalezy dodac MAC adres telefonu do listy urzadzen w routerze i przypisac mu IP na sztywno.

    2. W opcjach w telefonie podczas podlaczania wybrac ZAAWANSOWANE i zmienic DHCP na sztywne ustawienia IP.
    Podac bramke routera i przypisany wczesniej numer IP.

    3. Powinno dzialac.

    jak to zrobic?co gdzie jak?

  • ~paulina
    01.09.2013, 14:25|Zgłoś nadużycie

    ~draber
    Mnie pomogło coś takiego- w trybie klawiatury do wyboru numeru wprowadzamy *#0011# tel wchodzi w tryb serwisowy dalej lewy klawisz nawigacyjny rozwija menu i wybieramy na dole WIFI, jak sie otworzy menu ustawień wyłączamy WIFI power save mode - musi być "Wył." i powrót z trybu serwisowego prawym nawigacyjnym. To powinno rozwiązać problem definitywnie

    to nie pomogło :(

  • ~vvvv
    15.12.2013, 17:12|Zgłoś nadużycie

    mi też nie pomogło

  • ~anonimowyy
    18.12.2013, 13:36|Zgłoś nadużycie

    ~draber
    Mnie pomogło coś takiego- w trybie klawiatury do wyboru numeru wprowadzamy *#0011# tel wchodzi w tryb serwisowy dalej lewy klawisz nawigacyjny rozwija menu i wybieramy na dole WIFI, jak sie otworzy menu ustawień wyłączamy WIFI power save mode - musi być "Wył." i powrót z trybu serwisowego prawym nawigacyjnym. To powinno rozwiązać problem definitywnie

    POMOGŁO!!!!

  • ~marianomce
    08.04.2014, 08:59|Zgłoś nadużycie

    Android 4.3 dostarczył jeszcze większej ilości kłopotów. Wśród nich wymieniana jest dość mocno skrócona żywotność akumulatora, problemy z łącznością Wi-Fi, a także trudności z odpaleniem niektórych aplikacji. Jedna wielka porażka, mnie dotknął tylko problem z wi-fi na szczęście :)

  • ~paweell8
    08.04.2014, 09:51|Zgłoś nadużycie

    witam. Potrafi ktos z Was usunac simlocka z samsunga solida b2710

    jesli tak prosze o kontakt na paweell8@o2.pl

    dzieki z góry

  • ~radekhull
    12.04.2014, 11:41|Zgłoś nadużycie

    Siemka po aktualizacji do 4.3 padlo mi wi fi co pomaga

  • ~Dzony
    12.05.2014, 21:44|Zgłoś nadużycie

    Ja miałem dziś nowe poprawki w samsung core plus i była poprawka wi-fi a co się okazało po tej aktualizacji co chwile mi pokazuje ze wi fi jest nie stabilne i mam ikonkę na gorze ;/ a jak ja wyłączę to po paru sek znowu się pokazujące,próbowałem już wszystkiego i nic ktoś pomoże :( ?

  • ~mika
    20.05.2014, 11:02|Zgłoś nadużycie

    mam nowy samsung galaxy cort lte dzis włożyłam do niego kartę sim i jak włączam wifi to telefon się sam wyłącza i włącza ....:(

  • ~bialas
    24.05.2014, 22:56|Zgłoś nadużycie

    rewelacja... :P