Największa platforma blogowa o technologiach mobilnych – opinie, testy, recenzje, newsy.

Partner serwisu: ZAŁÓŻ BLOGA

Wadliwa obsługa HTC

  • ~Czesl
    16.01.2013, 11:11 | Zgłoś nadużycie

    Kupiłem htc one x + w plusie w zamian miałem otrzymać akcesoria w ciągu 28. Termin minął wczoraj, wiec wysłałem do htc gdzie moja paczka, zostałem poinformowany że paczka nie została jeszcze wysłana z londynu do htc. Nie wiedzą też kiedy dostaną paczkę, aby potem mi ją wysłać. Termin dostawy minął co jest złamaniem ich regulaminu. Czy mogę coś ty tym zrobić i czy mam jakieś prawa do zadość uczynienia? Można ujawniać wiadomości od htc na forum publicznym?

    Regulamin promocji HTC i Plusa:
    oferta htc i plusa

  • Tomasz Słowik

    Możesz w Plusie zażądać odstąpienia od umowy z ich winy (nie dotrzymali terminu), jeśli będą kręcić nosem, to zadzwoń do rzecznika praw konsumenta. Opowiedz mu o całej sprawie, a on powinien Ci powiedzieć co robić dalej.

    Nie wiem czy jest sens, żebyś na forum tę korespondencję zamieszczał.

  • ~Czesl
    16.01.2013, 16:51|Zgłoś nadużycie| wpis edytowany

    A czy jest jakiś plusy odstąpienia od umowy z ich winny czyli operatora? Myślę jednak że to sprawa htc nie plusa. Nie podoba mi się że htc mnie ignoruje pisząc przepraszam i proszę czekać, my nic wiemy. Warto do nich napisać, aby ich jakoś przymusić do dostarczenia akcesoriów, albo co innego napisać?

  • ~Czesl
    16.01.2013, 18:20|Zgłoś nadużycie

    Napiszcie czy warto wypomnieć htc złamanie regulaminu, obawiam się że nie wyniknie nic dobrego z tego.

  • krichna334
    krichna334
    16.01.2013, 19:02|Zgłoś nadużycie

    Tak jak mówi Tomek - na twoim miejscu skonsultowałbym się z rzecznikiem praw konsumenta i przeczytał dokładnie umowę

  • ~fifi7484
    16.01.2013, 21:02|Zgłoś nadużycie

    Czy to dobry pomysł od razu dzwonić do rzecznika praw konsumenta? Nie lepiej żeby pogadał z htc albo z plusem? Może wystarczy ich postraszyć rzecznikiem?

  • ~Stach2
    17.01.2013, 01:31|Zgłoś nadużycie

    Piszecie jakiś głupoty, po co od razu do konsultanta dzwonić. Najlepiej poczekaj tak jak HTC nakazało i nie rób problemów.

  • krzysiekbit
    krzysiekbit
    17.01.2013, 03:23|Zgłoś nadużycie

    Albo zasugerować jakiś bonus. Pewnie nie będą to słuchaweczki ale może dorzucą Ci coś ciekawego.

    -- 

    "My Uncle says smoking crack is kinda cool"

  • ivan1125
    ivan1125
    17.01.2013, 07:54|Zgłoś nadużycie

    Pytanie kiedy wysłałeś mailem fakturę za telefon i pierwszy rachunek z Plusa gdyż od tego momentu zgodnie z regulaminem mają 28 dni na przysłanie akcesoriów. Zobaczę jak będzie u mnie, komplet dokumentów wysłałem im tydzień temu. A co do promocji to super sprawa, tylko w salonie firmowym nie wiedzieli o co chodzi z promocją i dość długo musiałem im tłumaczyć po prostu czeski film. Puścili promocję o której klient się dowiaduje przypadkiem ponieważ nie piszą o niej ani na stronie HTC ani Plusa, a później trzeba tłumaczyć pracownikom w salonie na czym ona polega, jednym słowem cyrk.

  • ~Czesl
    17.01.2013, 10:00|Zgłoś nadużycie

    Ponad miesiąc temu dostałem swojego hox plus i od razu zdziwienie w środku był kupon na akcesoria, ale strona do rejestracji nie działała, więc dzwonie do plus, a tam nikt nic o tym nie wie. Dostałem informacje od HTC że zgłoszenie jest w porządku. Tylko oni nie mają akcesoriów w Polsce i zamawiają z Londynu, ale tam też ich nie mają. Wiec każą czekać nie wiadomo ile.

  • ~Czesl
    17.01.2013, 10:29|Zgłoś nadużycie

    Komplet dokumentów wysłałem 19.12.2012 czyli od tej daty liczone 28 dni minęły.

  • krzysiekbit
    krzysiekbit
    17.01.2013, 14:09|Zgłoś nadużycie

    moze 28 dni roboczych ? poza ty byly święta w międzyczasie, weź na to poprawkę. Poza tym dostajesz coś za free. Nie wiem czy bycie dla nich chamem to dobry pomysł.

    -- 

    "My Uncle says smoking crack is kinda cool"

  • ~Czesl
    17.01.2013, 17:26|Zgłoś nadużycie| wpis edytowany

    Nie było by problemu gdyby powiedzieli mi poczekaj jeszcze tydzień albo 2, ale po zadzwonieniu do nich, mówią że nie wiadomo kiedy dostane paczkę i czy w przyszłości ją dostane. Jeszcze nikt w Polsce nie dostał akcesoriów i nie wiadomo czy dostaniemy. Za tydzień mają wysłać wiadomość, prawdopodobnie zmienią słuchawki i htc media link na coś innego z czego nie jestem zadowolony.

  • Martinos
    Martinos
    17.01.2013, 22:54|Zgłoś nadużycie

    Prawda jest taka, że termin 28 dni tyczył się dni roboczych. Musisz odliczyć święta i weekendy.

    Lepiej się tym nie przejmuj zbytnio. Po prostu spokojnie ale konsekwentnie upominaj się o swoje. Muszą Ci przysłać bo w tej sytuacji możesz w każdej chwili (od upływu 28 dni roboczych) złożyć reklamacje i wypowiedzenie umowy z tytułu niezgodności towaru z umową i nie da się tego przegrać. Bycie niegrzecznym też tutaj nic nie zmieni.

    Jeżeli jesteś pewny, że masz solidne argumenty to możesz prowadzić ofensywną dyskusję zamiast się tylko pytać i przytakiwać ale jeśli nie to po prostu odczekaj te 28 dni. I sprawę zgłaszasz do Plusa a nie do HTC.

  • ivan1125
    ivan1125
    18.01.2013, 08:31|Zgłoś nadużycie

    Ciekawa sprawa. Trzeba na bieżąco monitorować. Prawda jest taka że przy wyborze oferty w plusie kierowałem się dodatkowo tą ofertą na akcesoria, która przeważyła o tym właśnie wyborze. Teraz pytanie, kto jest odpowiedzialny za zaistniałą sytuację ? Plus, który reklamował tą ofertę (min. noty prasowe i stand z ofertą który widziałem w salonie plusa w hotelu mariott) czy może htc, który na swojej stronie podał regulamin oferty według której jest jej organizatorem. Jest jeszcze agencja reklamowa, która prowadzi całą akcję i jest pośrednikiem między dwoma wcześniej wymienionym a końcowym użytkownikiem. Czy to wszystko jest wystarczające do rozwiązania umowy z Plusem?
    Ktoś kumaty może to dokładnie wyjaśnić i opisać, z góry dziękuje za pomoc.

  • ~fifi7484
    18.01.2013, 11:40|Zgłoś nadużycie

    Gdzie jest stach kiedy jest potrzebny?

  • Tomasz Słowik

    ivan1125
    Ciekawa sprawa. Trzeba na bieżąco monitorować. Prawda jest taka że przy wyborze oferty w plusie kierowałem się dodatkowo tą ofertą na akcesoria, która przeważyła o tym właśnie wyborze. Teraz pytanie, kto jest odpowiedzialny za zaistniałą sytuację ? Plus, który reklamował tą ofertę (min. noty prasowe i stand z ofertą który widziałem w salonie plusa w hotelu mariott) czy może htc, który na swojej stronie podał regulamin oferty według której jest jej organizatorem. Jest jeszcze agencja reklamowa, która prowadzi całą akcję i jest pośrednikiem między dwoma wcześniej wymienionym a końcowym użytkownikiem. Czy to wszystko jest wystarczające do rozwiązania umowy z Plusem?
    Ktoś kumaty może to dokładnie wyjaśnić i opisać, z góry dziękuje za pomoc.

    No i właśnie żeby odpowiedzieć na Twoje pytania warto zadzwonić do rzecznika, bo nikt z osób na forum nie będzie lepiej wiedział od niego. Dlatego zaproponowałem od razu to rozwiązanie. Rzecznik tylko powie, co można zrobić i niekoniecznie trzeba od razu iść na wojnę z nimi. Dobrze jest wiedzieć jakie się ma prawa i możliwości w takiej sytuacji. Sam kiedyś dzwoniłem do rzecznika, jak serwis Asusa w kulki sobie ze mną leciał.

    Stach opuścił to forum, ponieważ skutecznie zatruwał życie innym. A powiedziałby Ci, że to nie wina wszystkich, tylko nie HTC. A poza tym, to przecież masz świetny telefon i po co Ci w ogóle te akcesoria...

  • ivan1125
    ivan1125
    18.01.2013, 14:02|Zgłoś nadużycie

    Do tego telefonu z założenia miałem kupić beatsy i media link i skoro pojawiła się taka oferta w Plusie to przeważyła ona przy podjęciu decyzji o wyborze abonamentu wraz z telefonem. Jak bym chciał kupić osobno to musiałbym dopłacić dodatkowo około 700 zł i to właśnie jest ta różnica. Prosta kalkulacja. Z tymi akcesoriami opłacało mnie się wziąć abonament w plusie a bez nich to nie za bardzo.

  • AksamitnyHeniekl

    Wartość akcesoriów wynosi 800 zł wiec jest o co walczyć. Ja tak samo wybrałem hox+ ze względu na gadżety, miałem brać sgs3. Jak tak patrze na regulamin to nic tam nie jest napisane że to 28 dni roboczych, więc nie wiem czemu tak myślicie. Termin w moim przypadku mija dzisiaj, jeszcze nie podoiłem żadnych działań. Patrząc na umowę z plusa nie ma w niej nic na temat promocji, wiec go wykluczam z odpowiedzialności. Myślę że jutro sobie do nich zadzwonię, jak widzę jakie cyrki wyprawiają, trzeba przypominać im o sobie chyba.

  • Stach
    Stach
    18.01.2013, 20:11|Zgłoś nadużycie| wpis edytowany

    Tomasz Słowik
    ivan1125
    Ciekawa sprawa. Trzeba na bieżąco monitorować. Prawda jest taka że przy wyborze oferty w plusie kierowałem się dodatkowo tą ofertą na akcesoria, która przeważyła o tym właśnie wyborze. Teraz pytanie, kto jest odpowiedzialny za zaistniałą sytuację ? Plus, który reklamował tą ofertę (min. noty prasowe i stand z ofertą który widziałem w salonie plusa w hotelu mariott) czy może htc, który na swojej stronie podał regulamin oferty według której jest jej organizatorem. Jest jeszcze agencja reklamowa, która prowadzi całą akcję i jest pośrednikiem między dwoma wcześniej wymienionym a końcowym użytkownikiem. Czy to wszystko jest wystarczające do rozwiązania umowy z Plusem?
    Ktoś kumaty może to dokładnie wyjaśnić i opisać, z góry dziękuje za pomoc.

    No i właśnie żeby odpowiedzieć na Twoje pytania warto zadzwonić do rzecznika, bo nikt z osób na forum nie będzie lepiej wiedział od niego. Dlatego zaproponowałem od razu to rozwiązanie. Rzecznik tylko powie, co można zrobić i niekoniecznie trzeba od razu iść na wojnę z nimi. Dobrze jest wiedzieć jakie się ma prawa i możliwości w takiej sytuacji. Sam kiedyś dzwoniłem do rzecznika, jak serwis Asusa w kulki sobie ze mną leciał.

    Stach opuścił to forum, ponieważ skutecznie zatruwał życie innym. A powiedziałby Ci, że to nie wina wszystkich, tylko nie HTC. A poza tym, to przecież masz świetny telefon i po co Ci w ogóle te akcesoria...


    Dziecko, dziecko ale ty pitolisz. Po co mnie wywołujesz jeśli tak ci zatruwam życie? Obalam poprostu teorie ludzi którym nie chce się przeczytać instrukcji obsługi swojego pierwszego androida hox. Jeśli sam jestem zainteresowany zakupem hox+ (na razie nie mam na to czasu bo szukam auta) szczególnie z tymi sluchawkami to dlaczego miałbym tak pisać?
    Uczestniczyłem w kilku rozprawach sądowych więc wiem że podstawa to mocne dowody, jakie mamy przeciw htc? Ja widziałem tylko artykuł na niepowiązanej stronie internetowej. Są na to jakieś papiery, foldery czy chociaż printscreen strony htc gdzie pisze wyraźnie ze promocja dotyczy polski? Jeśli tak to jak najbardziej trzeba to wysłać do rzecznika lub zgłosić donos na policję na htc polska ale po wcześniejszych próbach pisemnego z nimi kontaktu.

  • ~fifi7484
    18.01.2013, 20:24|Zgłoś nadużycie

    Wiedziałem że się pojawisz kiedy dobre imię htc jest mieszane z błotem. W temacie jest link do regulaminu tam sobie poczytaj o promocji :)