Największa platforma blogowa o technologiach mobilnych – opinie, testy, recenzje, newsy.

Partner serwisu: ZAŁÓŻ BLOGA

Który telefon wybrać ?

• ~Kamilox322
    04.01.2016, 11:34 | Zgłoś nadużycie

W końcu udało mi się uzbierać większą sumę ma zakup jakiegoś porządnego telefonu .Niestety jak mama juz kasę , to nie wiem co wybrać , każdy ma zalety i wady .Telefonu głównie używam do przeglądania internetu , słuchania muzyki na słuchawkach i jakieś dwie trzy gry z , oczywiście SMS i rozmowy ,potrzebuje dobrego telefonu do zdjęć , jestem studentem i często robie zdjęcia slajdów na wykładach i fajnie by było jakby było dużo szczegółów. Tutaj mam kilka typów pomóżcie.Raczej nie będę używał w telefonie dużo pamięci , teraz używam na karcie 2,5 GB i 3 GB na telefonie
    1.Galaxy s6 lub s6 EDGE, tylko wada dla mnie jest niewymoenialna bateria i brak karty sd
    2.Xperia z5 lub xperia z5 compact wada jest również nie wymienia bateria
    3.Htc m9 wada dla mnie jest znów nie wymienialne baterie i czytałem wiele złego o aparacie
    4.Blackberry passport ,aparat i nie używałem tego systemu
    5.Iphone 6 16gb ,32 GB nie wiem co sądzić o aparacie mało megapikseli

• ~Kamilox322
    04.01.2016, 11:40|Zgłoś nadużycie

Oczywiście limit mam około 2300 zł , ale nie jest sztywny .Do tej pory używałem androida , ale nie jestem do niego jakoś mocny przywiązany

• krzysiekbit
    krzysiekbit
    04.01.2016, 12:11|Zgłoś nadużycie

Dziś jestem już mądrzejszy o kilka systemów wiec chętnie Ci doradzę. Obecnie uzywam iphone 6 64 i mogę Ci go spokojnie polecić. Przy moim umiarkowanym użytkowaniu bateria trzyma 1,5 dnia. Czasem 2. Ciężko jest się przesiąść z androida ale jest to możliwe. Raczej odradzam wersje 16 gb bo z tego zostaje Ci 10... Ja wolałem się nie ograniczać. Jeśli chodzi o aparat to jest bardzo doby. Nie wiem po co Ci piksele skoro xperiai tak ma slaba jakość zdjec. Nawet jeśli masz telewizor 4k to ile razy w życiu zdarzyło Ci sie oglądać na nim nagrane w 4k filmy ?