Największa platforma blogowa o technologiach mobilnych – opinie, testy, recenzje, newsy.

Partner serwisu: ZAŁÓŻ BLOGA

Komu zlecić pozycjonowanie?

• ~Kejnyw
    10.04.2014, 13:42 | Zgłoś nadużycie

Jak w temacie - komu zlecić pozycjonowanie - czy znacie kogoś kto mógłby ogarnąć ten temat?

• ~Tomasz
    11.04.2014, 09:14|Zgłoś nadużycie

Ja chętnie podejmę się tego zadania. Pracuję jako pozycjoner w jednej Gdańskich firm ale szukam też klientów prywatnych. Pisz na tomekmielewczyk@wp.pl

• urlht
    urlht
    11.04.2014, 12:06|Zgłoś nadużycie

Sprawdź Sem7

• ~Kakarman
    11.04.2014, 16:20|Zgłoś nadużycie

Wyślij zapytanie do http://seoventure.pl/
    Działają w tej branży od początku. Współpracowałem z nimi przy kilku moich stronkach. Wygrywają jakością usługi.

• ~LarryKowalsky
    11.04.2014, 18:46|Zgłoś nadużycie

Zapraszamy do skorzystania z usług naszej firmy - http://l4.net.pl

• ~Anex
    22.04.2014, 11:01|Zgłoś nadużycie

funkymedia pozycjonuje 2 moje stronki i efekty są ok. Przede wszystkim umowa jest przejrzysta bez wałków i kruczków.
    Można się z nimi dogadac i na pewno doradza cos niedoswiadczonej osobie w temacie.
    pzdr

• ~Alina
    30.04.2014, 07:36|Zgłoś nadużycie

Krótko zwięźle i na temat - www.damtox.pl
    Pozycjonuje u nich kilka swoich stron i jestem zadowolona. Polecam...

• Elokwentny22
    Elokwentny22
    30.04.2014, 19:11|Zgłoś nadużycie

Jaki jest koszt pozycjonowania strony z unikalną nazwą, w tagach bez konkurencji na google?

-- 

Najlepszy haft komputerowy w krakowie,polecam!

• ~Alina
    06.05.2014, 15:18|Zgłoś nadużycie

Ja tego nie wiem, ale napisz do damtox a oni za darmo zrobią ci wycenę...

• ~Packman
    29.05.2014, 12:01|Zgłoś nadużycie