Największa platforma blogowa o technologiach mobilnych – opinie, testy, recenzje, newsy.

Partner serwisu: ZAŁÓŻ BLOGA

loriena27

loriena27
  • Jest z nami od:
    więcej jak rok
  • Napisał:
    6 postów na forum
  • Profil odwiedzano:
    0 razy

Kobieta, 40 lat, Kraków

MOJE POSTY NA FORUM

  • loriena27

    Elektrycy, którzy instalowali system alarmowy w firmie mojego męża http://elektrycy.warszawa.pl/instalacje-alarmowe polecali systemy alarmowe polskiej firmy SATEL. Jak na razie system w pełni się sprawdza.

  • loriena27
    Re: Darmowy hosting stron www 14.12.2015, 03:54

    Ciekawa opcja. Natomiast ja polecam darmowy hosting zdjęć http://www.imagic.pl/ z możliwością tworzenia galerii allegro. Wszystkie popularne rozszerzenia, wielkość zdjęcia lub obrazka do 2 MB.

  • loriena27
    Re: Serwis laptopów Wrocław 29.11.2015, 14:03

    Niestety, nie korzystałam z usług tej firmy. Natomiast serwis laptopów Kraków http://arvika.pl/ daje możliwość napraw dla osób spoza Krakowa - wystarczy laptop przesłać z odpowiednim formularzem, który jest na ich stronie. Trwa to wszystko bardzo szybko.

  • loriena27
    Re: Prezent dla informatyka 29.11.2015, 13:54

    Może jakiś niebanalny prezent, np. możliwość filmowania z drona. Firma https://digtech.eu/oferta/zdjecia-lotnicze/ umożliwia zabranie na pokład drona aparatu lub kamery, a potem można te zdjęcia poddać specjalnej obróbce i stworzyć wirtualny spacer po jakimś obszarze.

  • loriena27

    Oj nie jest lekko znaleźć profesjonalistów, którzy nie będą jedynie wyciągać kasę. Na rynku jakieś zatrzęsienie podejrzanych ludzi i dziwnych firm, więc naprawdę trzeba uważać, aby się nie naciąć. Ja miałam nieciekawe doświadczenia, aż w końcu trafiłam na www.nowapozycja.pl/oferta i to był strzał w dziesiątkę. Miła i bardzo owocna współpraca.

  • loriena27

    Teoretycznie rozmowy są nagrywane, więc można poprosić o wgląd w treść, aby zweryfikować niewłaściwe działania konsultanta - ale jak znam życie, to pewnie bez postraszenia sądem / prawnikiem niewiele się zrobi. Czasami mam wrażenie, że konsultanci w ogóle nie słuchają tego, co się do nich mówi. Też miałam problem z t-mobile, bo mi po rozmowie z konsultantem włączyli jakieś opcje, których nie chciałam, ale udało się to odkręcić... chyba jednak nie tak to powinno wyglądać.

NAJCZĘŚCIEJ ODPOWIADAJĄ