Największa platforma blogowa o technologiach mobilnych – opinie, testy, recenzje, newsy.

Partner serwisu: ZAŁÓŻ BLOGA

Leasing dla nowo otwartej działalności

• ~tomasz7655
    14.02.2016, 11:21 | Zgłoś nadużycie

Witam forumowiczów.
    Jestem totalnie zielony w sprawach leasingu tyle co zdążyłem poczytać.
    Ma to byc mój pierwszy leasing a dokładniej jest to pierwsza działalność którą zamierzam założyć ale juz rozgladam sie w sprawach leasingu bo jest to dla mnie niezbędne.
    Oczywiście poprzez to ze nie prowadze działalności przez np 3 6 bądz 12 miesiecy sporo banków firm leasingujacych odpada bo jest to dla nich warunek.
    Jaką firmę polecicie?

• ~somber
    15.02.2016, 08:36|Zgłoś nadużycie

Na stronie jest temat o tym jaki jest obecnie leasing dla firm:
    http://www.forum-kredytowe.pl/f137/najlepszy-leasing-dla-firm-50543.html
    Niestety ale muszę odradzić Idea bank, który reklamuje się jako bank udzielający najlepszych leasingów dla firm. Nie byłem zadowolony z jego usług. Leasing przez nich oferowany był drogi, było tam wiele dodatkowych opłat, o których wczesniej nie wiedziałem. Myślałem,ze ubezpieczenie będzie w racie jaką mi przedstawili a okazało się, że jest płatne dodatkowo. Infolinia również na kiepskim poziomie.Jesli chcesz się z nimi skontaktować musisz sie naczekać.

• ~Tomas78
    16.02.2016, 15:01|Zgłoś nadużycie

~somber
    Myślałem,ze ubezpieczenie będzie w racie jaką mi przedstawili a okazało się, że jest płatne dodatkowo.

Trzeba chyba być kretynem, żeby podpisać umowę leasingu nie wiedząc czy ubezpieczenie doliczone jest do raty, czy nie.

Ofertę z Idea Leasing można śmiało negocjować, więc jak było drogo to znaczy, że tego nie zrobiłeś. W sumie się nie dziwię, że tego nie zrobiłeś skoro Twój poziom wiedzy jest taki, że nie wiedziałeś, że ubezpieczenie jest płatne dodatkowo.